MEH FOLLOW ME!

Monday, November 29, 2010





Ouch demam!!T_T


Hoho..entry demam pon nak cite?:D xpela..bia korang tahu aku ne jenis demam apa..wah..ada jenis2 lak tue..susah ne doktor nak rawat...mau kena panggil dok moh aka bomoh..ehe..derita badan aku bila kena demam ne..pergh..stat dari hidung aku gatal2 pastu nak tukar2 warna merah cm badut..terus ke tekak yang gatal ..bole garu tekak x???ehe..kalu bole dah suruh tangan yg kecik2 masuk dalam mulut aku..ngap!ngap! :D atau aku ne demam yang laen?ha..aku tau apa korang pikirkan..x yah la nakkkkk hide dari aku..demam yg laen?demam rindu?whoA...ne bahaya..sampai bila2 tok bomoh penin nak cari ubat yer..ehe...ala aku nak windu sapa..bopren pon xd..skendel pon xd...yang ''itu'' bole x?dah2 xyah nak ngarot pikir sapa aku nak windu..biarlah rahsia (Cewah!)...bila demam kena mam ubat kan..maklumlaa aku ne anak kuarga ospital..korg ckp korg nak ubat apa...ubat sawan xd r..


jenis -jenis ubat aku kena telan : 


*antibiotik - menguatkan antibodiiii...lawan segala virus
*panadol -ne semua orang tau
*piriton -ubat selesema..ne kalo telan satu biji..korang x yh bangun smpai bila2..


p/s : jgn baca kalo takot makan ubat..ahakss....!!~;p


Lagi satu..minum 100 ++++..kalo badan2 panas ne..minumla 1 botol ne..cool jek nnti..jgn lak minum bebanyakkk..kang korang sakit pewot..hoho..t korg ckp aku ajar benda yang sesat....:D  ..kalau x sihat gak..sile2..jumpa doctor ea..yg hensem2 cnfrm sihat..teehhhee :D





No comments: