MEH FOLLOW ME!

Monday, November 29, 2010

Dunia Blog Kembali..


Assalamuallaikum....dimulakan dengan bismilliah..disudahi dengan alhamdullilah...upsss..jgn la dlu nak away....Im back !!~wah excited sambil nganga nganga mulut..ngap!ngap!:D Sorry sgt2 pada follower and readers yg sudi baca blog lama tue...Im sorry sbb masalah double blog....x thula nak oiii makcik nak cite...log in new emaill..tapi kuaQ blog lama masa buat since diploma..blurpppp~Xpo2...kita buat baru....lagi cantik..walaupon aku da lupe application nak guna..tue yg nampk teraborrr lagi..nnnti aku kemas ea...:D btw...aku akan hupdate blog bila ada citer hots..sepanjang aku xd blog..banyak benda berlaku...dri masalah rambut sampaiila kaki.....x sbaq nak cita nooOO...joyah la aku ne...:P~ semunya bisa dikongsi dengan semua... =)

No comments: