MEH FOLLOW ME!

Monday, November 29, 2010

Ok2..dah2 jgn nanges-nanges ea kawan kalau masuk blog aku ne..yela kan..lagu dadali ne memang pakar buat air mata ..:D ok!entry nak cite la sepanjang apa yang berlaku bila blog lama x le nak pakai.dh ada baru ne..bole r sok sek sok sek kat korang..banyak benda x pernah aku jangka n duga semua aku lalui...dari perpisahan sampai kembali bahagia..eh..bahagia ke?ahaks..tanya sama hati :P

1)ketiadaan blog lama berakhirnya sebuah percintaan aku ngn si die..

kalu sapa baca blog lama..mesti sempat tau sapa jejaka tersebut..*tiada jodoh namanya* ..hoho..tapi xpela..aku x pendam ape2..eh..skrg die da pakai BB...puh!dasAt..ahaks..pada Mr.A..tq sbb sudi terima perasaan yana walaupon singkat!kau jgn jadi boya k mok...!:D xyhla k nak post pic die sbb nnti korg kata muka die cm remy ishak..eh..cm remy tersedak adalah..heehe..mok..jgn marah yana tau...gurau jek :P

2) Housmate aku kawen!!


wah..wah..wah..aku paling suka orang bina masjid ne..taniah ina dan wari selamat da jadi isteri orang dan suami orang..ahaks..aku sukala korunk..bertunang 2 tahun..pergh lama tau..bukan senang tue sebab hidup ini berdugaan..cm na ek korunk lalui??u  both should have a blog write down ur tips!!betol kan?semua orang nak tahu ''rahsia menjaga hubungan dengan baek'' ehe...apa yang kelaka on date majlis diaorang ne..aku ngn housemate aku serta ada la geng boy ..berkejar nak tgk die naek pelamin..sampai2...ina da siap tuka 3 persalinan baju..wahaha..upe2nya diaorg da naek pelamin kul 12..kitaorg datang kul 2 :D ape2pon selamat sudah bina rumah yang ada tangga...cepat2 ada baby ea..jgn dok maen kure2 comel tue..:P



ne dia pasangan bahagia...
kekal abadi :D


3) Sekali lagi housemate aku...tunang pulak!!


sorang kawen..sorang ikat tunang lak die...Nadia oh Nadia...owh..die sgt kurus..nadia..makan banyak2 laaaa kawan..ahaks....''x masal'' tagline nadia...ne lagi satu pasangan ideal...6 tahun bercinta..eh betol ke?ye kot..since dari sekolah diaorang bercinta..tunang die bukan calang-calang orang..abe tentera...*hormat2 angkat tangan* ahaks!!cepat2la kawen ..ina da selamat...kau punya turn lepas ne...owhh sweet..bila la turn aku neh!marah ne ....hohoho....



comey kan diaorang ne..
sweet 
suke -suke =)


yang laen akan diceritakan laen kali ea..kalau nak cite semua..x best la ..x gempak..biar korang tertanya-tanya ..lagipon aku kurang sihat..kepala sakit sangat....owh demam..jgn cube melayari diri ini *sigh*





No comments: