MEH FOLLOW ME!

Wednesday, June 8, 2011

Happy Wedding Last Weekend :)

Ok.Sebenarnya nak update blog ne sebelum hupdate dak mok Qisya Humaira..Enth apa penangan dak kecik tue buat aku overwrote kat die dlu..ekeke..ape2la janji ko curlasss !~eh..cam ayat Annas Easkey..Hehehe.Sepertimana aku cakap aku g putrajaya,aku attend wedding sedara ..kira ala2 kazen aku la..bapak die ngn bapak aku sepupu kot..entahla den..x pandai den nak cabang2 ne....Diaorg buat kat salah satu dewan kat Putrajaya ...aku nasihatkan la ea kalu rasa2 x pandai jalan kat putrajaya,toksah2 lerrrr nak poyoooo ~Hehehe~aku yang pegi banyak kali still miss jalan nak g uma akak aku kt P18..ada jalan dekat ,bila ikut board satu persatu memang la jauh kan..ekeke..

Back to basic, sedara aku ne yang melansungkan wedding ne anak perempuan die..yang paling kecik kot..sbb masa aku syok2 makan..si abg die bagi ucapan ..tue yang tdgr word '' anak last'' wah ..kelas gitu bagi ucapan macam Pm.yela kan wat kat putrajaya..Hehehe...Cun gak tema diaorang ne.warna itam kelabu..jgn citerla kan mak pengantin,havoc gitue ~auww~aku lak g lari tema,warna biru ..all in blue ~:D
Bila kata anak last kawen tue,tentula nak gempak2 kan..malam sebelum kenduri,siap pektis dengan lampu,cara berjalan..wahh..cm Will n Kate.~..hehe

Btw,malas nak update panjang2...nak ucap diaorng cpt2la dapat anak2 yang comei..hehe..korang follow jelaaa semua pic kat bawah .. :)


    pelamin ne aku snap dari jauh jek..malas pula den nak ke depan..kang semua kamera ada aku..ehehe..



 suasana dalam dewan..tgk saya (all in blue :P) ...tgh tunggu kompang berbunyii..enjoy our meal :)



berseri-seri muka pengantin..da selamat jadi suami isteri..time aku terpkir nak amek vid ke pic..last2 dieorang lalu sebelah aku,aku catch jelaaaa....~




kan da kata aku malas nak over the shad amek depan2 diaorang...HAHA..
so aku tangkap jek kat screennn~


dua model yang gemok ne nak menunjukkan ini ialah "' autograph section'' n wish sekali kat pengntin...sebagai ''model'' yang glemer,kitaorang dengan baik hati sign ..ehehe..
entry ABes !! daaa~
 

No comments: