MEH FOLLOW ME!

Wednesday, June 8, 2011

Gambit! Oh Gambit !

Dua hari lepas aku sibuk berbalas-balas komen,chat ngn kawan-kawan Fb,aku pon ternampak la samtim yang hot hot gituwwww..kat home page....Ada sorang dalam Fb tue post pasal Gambit ne..Korang tahu x sapa si mamat Gambit ?Ala,die pelakon..aku pon xthu sgt pasal Gambit ne..itupon naseb bek aku belek2 kat buku REMAJA ...x salah aku tahun 2009 kot aku baca pasal die..erk.=_= lama sgt kot.daya ingatan aku ne mana le pecaya sgt..Hehehe..Aku xthu la kan cerita kontroversi Gambit ne dh lama atau baru lagi..rasanya macam baru..entahla,yang penting  aku nak share apa yng aku rasa salah pasal Gambit ne...

Click ne dulu :



Wahai En.Gambit,awak ne memang ohsem.kalau saya ada adik perempuan,saya kahwinkan awak dengan die,tapi maaflah adik saya lelaki ..>.< so kahwinla ngn saya..HAHA!stop mengarutla..=P ..X salah En.Gambit nak buat video tue x salah kalau tau caranya...Awak kata video yang awak buat tue untuk pasaran AMERIKA....dh tue cm mana rakyat MALAYSIA le tahu pasai ne?termasuk aku...Hehehe..awak lupe ke youtube tue dunia tanpa sempadan...MACAM-MACAM ADA ?Yang aku rasa nak ketawa,x jadi masalah die nak market video die kat AMERIKA..but tgk skit pelakon dalam vid die....Shanaz kot ngn sorg model dari mana nth~HAHA..hero Melayu bukan Will Smith ke,Tom Cruise ke,or seangkatanya..part mana ek En.Gambit nak bagi orang AMERIKA paham  n suka vid..Yela ,mungkin orang AMERIKA suka tgk model dalam tue..seksi katakan tapi pernah pikir ke rakyat MALAYSIA ne ada yang kisah?Yang x kisah,tue memang x kesa la kan..So,en.Gambit my hero jadilah orang yang KISAH !

Kalau orang g LIKE page Gambit ne,rata-rata aku baca semua dok api2kan Gambit...ada pula gadoh2 ala manja...aku rasa Gambit pon x le nak buat ape2 sebab die sendiri da admit kesalahan die..Bagusla...Lagi satu,die da tarik balik vid die. Tarik macam mana tue x pasti la..Hehehe..Ape2pon kalu Gambit kunun2 ter search blog ne(search pulakkk die..HAHA)...Hopely jgn amek hati ..biasalah da buat salah kena tegur....kan kan kan kan....Baiklah,...time aku nak meniduri diri sendiri da sampai..ehehe..Moga2 mimpi Gambit !awwwww..HAHA..bye....

Mungkin style awak nak macam orang Amerika tapi awak silap..awak orang Malaysia  yang penuh dengan adat,resam.budaya...~


No comments: