MEH FOLLOW ME!

Sunday, June 19, 2011

Exam Datang Lagi !!


Fuh..jadi student memang penat kan?Macam macam nak kena buat,macam macam gak nak kena pikir..Assignment, test sana sini, quiz lagi..lom lagi final exam..Selama 23 tahun aku x benti2 amek exam..Hehe..Kadang-kadang rasa cm nak gve up jek nak teruskan degree aku ne..Salah satu alasan kolot aku ialah penat ! ALASAN jek kan? Tapi bila pikir punya pikir, ne semua harapan mak n ayh dan diri sendir juga...Kalau orang lain le sampai ke pHd, x kan la aku nak semudah mengalah nak abeskan degree dalam masa setahun ne..tol dak?

Ini pon aku dalam ''week of exam '' ...Ari selasa depan final exam date aku..Erm,lom abes prepare lagi ..tapi aku akan cuba sedaya upaya nak abeskan semua chapter..Lec aku cakap, kalau awak rajin  buat tutorial yang saya bagi..insyALLAH final awak bole buat..Fuh, 1 tutorial sama dengan 10 past year X 11 chapter..!! I LIKE !! xpe..demi nk dapat A nanti, benda ne small matter la ..eceh !

Dalam nak exam ne,macam -macam perkara -ve muncul dalam hidup aku..arrrghh..persetankan itu...Exam aku lagi penting r beb dari aku pikir kan masalah yang aku rasa x kua masa final nanti..tol dak?Kalau bole,aku nak cepat2 abes exam ari selasa ne,pastu aku chow dari Segamat..menikmati oliday 2 bulan dengan keluarga da ckup bermakna..n x sabar nak keje part time bulan 7 ne..InsyALLAH :)

Ape2pon..doakan kejayaan saya dan kawan-kawan yang lain untuk exam kali ne...Amin :) TQ



No comments: