MEH FOLLOW ME!

Monday, March 14, 2011

J.O.D.O.H



Kalau bebicara tentang cinta,aku jadi sensitip skit ,sentap sangat dan kadang-kadang bole x makan 2 3 hari..aku masih memikirkan adakah jodoh yang aku dapat sekarang akan kekal hingga ke akhir hayat?wisau gak aku dibuatnya..makin lama umo makin naik,tapi jodoh yang sesuai untuk aku belom bertemu..kalau ada pon,ianya sekadar untuk menyakiti hati aku ....kenapa singgah di hati aku tatkala kau hanya mencalarkan hati aku yang masa itu sudah pon bunga-bunga cinta ?hurm.ok done!merepek jadah jek aku ne.hehe...


Paling lama aku bertahan dalam alam bercinta ne ialah 4 tahun..lama tue..masa tue aku masih sekolah lagi...so nak panggil cinta monyet atau beruk ne?hehe..cinta manusiala.sbb aku bercinta dengan manusia..ada hati dan perasaan.That boy from Kl,he's nice guy...takecare everything of me...skit2 call tanya'' sayang kat mana,wtpe''..but just malam la call..pagi - petang aku kat school..so,off hp kat uma.malam baru datink sakan..ahaks..itu pon by phone jek...jarang sangat jumpa ..yela kan..die KL .aku johor.even x dla jauh sangat..but kan time tue sekolah lagi..x kan nak tipu mak ayh g datink lak kan..ceh kunun baik..ahaks...Maybe jodoh x berpanjangan.aku putus dengan die.masa aku da sem ke 2 kat Uitm.Ha,nak pikir aku curang la tue..NO!aku bz bagai n die tensen tgk aku cm kurang da melayan die..kan da kata dlu ckit2 call ..n time die call ,memang la aku angkat tapi '' yunk,call back ok,i have asgment group have to do,kena submit esuk.'' end call !see?cm mana la die x marah...lepas tue penat,tertido,so,x msj or call back.n wake up esuk,miscall da berbuku-buku.SORRY ,my dear..so exhausted..=_=.die pikir aku ada orang lain..dan ari2 menuduh aku bagai...apa lagi,,angkat kaki dan blah..dan dan dan,die nanges teresak2 ok time aku mintak break up..aku ne degil ckit,sekali x dgr n x caya,aku blah jek..jahat x?hehe...

Sampai sekarang aku masih tidak serik untuk bercinta.sebab ALLAH da bagi kita perasaan dan ciptakan ADAM HAWA ...diciptakan manusia berpasangan..Cume aku agak berhati2 dalam memilih pasangan..Aku xperlu paras rupa,x pelu kekayaan ,x pelu kemewahan ,x pelu kepoyoan tapi apa yang aku perlu ialah kasih sayang yang abadi...yang bole jaga aku sampai akhir hayat...bole?kadang2 ALLAH bagi kita orang yang salah sbb die nak kita lalui satu pengalaman tersbut dan insyALLAH DIA bagi kita yang lagi baek satu hari nanti..dalam hidup kena banyak besabar...aku tau semua orang nak bahagia dengan jodohnya.mana ada insan nakkan perpisahan dalam hidup?betol x kawan2??cm tue la aku..kita x yah nak tgk orang lain jauh-jauh,just cee our parents...bertahun2 kawen....apa rahsianya..??jgn nak jadi cm artis,da cm barang mainan lak perkahwinan ne...bohong la aku katakan yang sekarang aku xd sape2...yer,memang ada someone special dalam hati aku...cume aku x nak letakkan harapan yang tinggi pada hubungan aku dengan si die..aku takut kecewa.takut sangat..aku belajar dari pengalaman..jgn berHARAP sangat tapi aku sentiasa doa die akan jadi yang terakhir untuk aku..amin ;)


aku mengharapkan perhubungan ini mendapat keredhaan dari ALLAH dan restu dari mak ayah..aku impikan kebahagian yang abadi...berkat tue penting...betol kan?So,berdoala banyak2  k sayang2 semua  :)

No comments: