MEH FOLLOW ME!

Friday, December 31, 2010

tibe2 dapat kad dari peminat :P




Salam..jumaat datang lagi.jumaat datang lagi.oh yaaa..seronok sgt neh gayanya.haha..tapi dalam hati gue ne tgh sentap bagai!adoyaiiiiii....jumaat depan dh xd dalam ''rumahku syurgaku'' but da jejak seminggu kat ''segamatku .........'' bole x half part of heaven..??hehe...terasa malas bebeno  gue nak buka buku ,jatuh cinta dengan buku..arghhhh!!~tapi bila dok uma lame2.bosan lak.asek ngadap mukabuku lak.haha.memandangkan hari ne cuti ..yana suh mak masak tomyam..pergh!!!tq mom.sudi layan kerenah buruk anak mu ne.hoho..


sedang-sedang yana tolong mak kat dapo.tibe-tibes ayah dok panggel '' angah, buku2 dalam kotak nak guna lagi ke x?'' aik cepat bebeno bapak yana suh balek segamat awal.halau ke?hehehe..buku-buku since dari diploma da bole jadi arkib negara.nak jual sayang lak.tue yang berkotak2 dalam uma...so ayah kata bek jual dengan amoi cina.pastu recycle buku2 tue..dok sibuk2 pilih buku..tibe-tibes bukan buku yang yana cari,kad2 raya dari zaman sekolah..!!haha..sentap hati gue cm ne..ekeke..terasa lak diri popular cm hanis zalikha dapat kad raya dari kawan2.haha.kad raya kot.x pelu nak riak-__- kelaka gak baca n tgk tulisan diaorang2 masa sekola dlu.even cam cakar ayam,gue prihatin bole baca tau.haha..patutnya kad2 diaorang gue semat kat dinding kemas2.ha.baru antik namanya.hohoho..




even pon bukan time hari raya sekarang..gue nak tunjuk separuh kad raya kawan2 gue.pergh.sentimentalvalue oke.!!



kalau kawan-kawan gue tgh baca blog neh.mesti berjurai-jurai air mata neh.haha..beb, aku hargai la!
cume belom sempat semat kat dinding.ahahaha..gue prihatin dan sayang!


=)


oh tahniah.kad raya terpilih!ahahaha
siap perli ''ko ingt aku lupe ari 1st raya ari jadi ko''??
time2 raya neh.bawak besabo.haha
naseb bek ko cousin aku nyah oi.



haha..ayat perli
''mengecilkan hati kau yang memang da kecil tue '' -_-
kecil.kecil.kecil not kecik.haha.....


ne adalah tulisan paling kecik kat dunia kot -_-
nak baca kena pakai teropong bulan.baru nampak.hahaha


kad ne paling canggih pernah yana terima.haha
cover depan gmbr family =)

zaman sekarang dh xd semua ne beb..
semua pakai jari jek.hoho
fb/msj ..kejap jek sampai msj rayaaaaa..

sekian !
selamat ari -ari..:)







No comments: