MEH FOLLOW ME!

Wednesday, February 8, 2012

BerSawang - Sawang !

Salam..Hye Guys And GirlS!pergh rasAnya dah lama sangat x meringankan otot-otot jari jemari nak taip!sekarang sibuk taip keje-keje opis ..Ingatkan lepas final exam ,nak aktif semula blog sbb pikir dah ada masa untuk menaip blog tapi x pun..sibuk cari data untuk thesis...eh thesis?da abeske degree?Secara x '' rasmi'' jek abesnya.sbb tengah tunggu result yang serammsss tuee..arghh..malas nak pikir ..

Dalam otak,beserabut idea nak tulis dalam blog tapi bila nak start taip ..macam2 halangan puler...hehee...sakit perut la,berlari mcm citer ''supernatural'' sbb ank buah main gayung kat dalam bilik air, lerrr......dengan kucing jatuhkan pasu mak..mak saya sangat '' emosi'' kalau bab2 flourist dyer..heee..

Ada banyak gusip gusipan yang aku nak tulis kat sini..argh..x kira....nak ngata ,dosa,nak kutuk,dosa ,dalam blog bole?hehe..xdla..aku nak just nak share ngn korang whatever my life after finished my final sem ..non formal graduation..Sometimes,we need ''memories'' in our life because it will story back what we doing in previous..amekk kawww.,speaking the london.....

Oklaaaa,next entry nanti aku cerita apa yang aku buat selepas final..sampailahhh aku berpractical skrg ...semua nanti aku ceritakan...mungkin 1 bulan dari sekarang,x pun setahun ok?hehe...okla, see u the next entry !



                                                  tunggu turn nak karok ..jeling2 dlu..:D
 ok bye !