MEH FOLLOW ME!

Friday, September 9, 2011

Kembali Sekolah !!

Good Morning Human :)

Hari ne hari terakhir dalam minggu ne..Cepatnya masa bergerak tanpa henti..Kalaula bole aku berhentikan masa..even ko rosakkan jam ,bateri jam ko mati ke,tali jam ko putus ke..masa tetap bergerak tanpa rasa bersalah...HAHA...minggu depan macam x caya jek pagi2 bangun dah duduk dalam kelas ,dengar suara lec..OMG!!

Sejak minggu ne,semua status dalam Fb (untuk orang2 yang oliday moday 4 bulan ) cakap pasal balik kampus minggu ne..ada yang malas, x suka, buat2 x thu  (termasuk la aku kan..haish) ...malam td jek abes baju, seluar semua aku packing balik...amek ko,sendat abes robok (bahasa melayunya..almari ) aku ...wahaha =p

First time cuti panjang macam ne except lepas Spm ,sementara tunggu keputusan ''U'' dulu...Kerajaan selarasakn cuti untuk semua ''u'' sebab nak bersaing cuti dengan pelajar luar negara..tgk jela kan..ada kawan kita belajar luar negara dapat blik tahun ne untuk beraya..

Cuti 4 bulan aku biasa2 jek..xd pon yang luar biasa macam supermakkk..ari2 memang aku dok uma,buat kerja mcam isteri sepenuh masa..ahaks...basuh itu,lipat itu,bersih itu...pendek kata,apa jek yang dalam rumah aku ne ..semua aku buat..sebab mak ayah aku bekerja..kesian pula ..x kan aku nak jadi permaisuri dalam rumah..silap2 aku makan kaki ayah aku..hehe

Memandangkan naik sem ne , sem yang terakhir aku..maka aku kena jadi lebih kuat macam badang..bukan makan muntah orang..eewww..tapi kena kuat belajar...kurangkan main2 ne..aku nak grad on time.x maula extend2 ne....aku nak perbaiki pointer aku yang xdla tinggi sangat xdla rendah sangat..suam-suam kuku kambing jek =p ..Satu lagi..cukup 5 tahun aku berada kat Segamat..dari diploma sampai sekarang..banyak sangat kenangan...

Ape2pon..langsaikan harapan mak ayah lagi penting dari segala2nya...InsyALLAH..di mana ada jalan..di situ ada highway..eh salah..di mana ada kemahuan,di situ la ada jalan.... :) Selamat Kembali Ke KAMPUS buat student yang sudah2la tue cuti 4 bulan...mantap lemak korang semua...Pada lec,jangan nanges tgk kitaorang semua masih x ckup cuti  =P



Uitm Segamat
tunggu kami pelajar -pelajar degree
junior diploma..watch out !HAHA

gurau jek :)


7 comments:

fAr0T said...

eh akk kt segamat....wahhh senior sy la ni ^_^ hehe

LIYANA ONLEY said...

hehehe
aah kat uitm sgamat
wah..awak amek apa?

iyan shazlind said...

eh geng uitm segamat ke? dulu sis wat diploma kat sana..rindunya dgn uitm segamat...paling rindu, nak makan burger segamat :)

fAr0T said...

kak liyana> sy ambik akaun ^_^

kak iyan> burger segamat x sedp cm dolo2... tp bole d terima tekak lg r... hehehe

shieda said...

awww...uitm di hati ku...

LIYANA ONLEY said...

iyan : yeke..aah beger skg x best laaa...tapi bolela sekali sekala merasa..huhuhu...amek kos apa??

farot; yeke..ouh..dlu akk amek kos akaun gak ....sem bape da

shidaaa : hehehe..harusss di jiwaku

LIYANA ONLEY said...

iyan : yeke..aah beger skg x best laaa...tapi bolela sekali sekala merasa..huhuhu...amek kos apa??

farot; yeke..ouh..dlu akk amek kos akaun gak ....sem bape da

shidaaa : hehehe..harusss di jiwaku