MEH FOLLOW ME!

Tuesday, June 14, 2011

AKU SORANG JE KE X LAYAN CITER NORA ELENA???

RUGI !!!..Giler kau x tgk Seth Tan..eh salah, Nora Elena ne..rugi rugi. He He ..Aku x thu la kan kalau dalam Malaysia ne aku sorang jek x tgk drama popular ne.He he.Ada kot geng aku.ADA?xd? hampeh..hehe.Aku bukan nak buruk2kan citer ne cuma aku nak kata aku x layan citer ne.SEBAB?entahla.aku sendiri x thu kenapa..yelaaa KENAPA?sebab aku xd perasaan kot.HEHE..

Dalam uma sewa aku sekarang.semua housemate aku layan citer.Kalau dalam bilik air tue,yang kat depan TV menjerit ''cepat!!Nora Elena da stat!!'' HAHA..pastu semua khusukkk tgk citer sampai dekat kul 8..

Yer.aku tahu citer tue best , lagi -lagi part Seth Tan romantik..Amik kau,.roboh uma sewa aku ne ..HAHA..Aku pon yang dok elok2 dalam bilik , pon terikut sama jerit..HAHA..ex -bopren aku pon layan citer ne beb !pastu mula mengarut die macam SEth Tan..HAHA..hakkk tuiii la hang..:P

Yang aku buat ketawa berdekah-dekah ne, ada gak tue yang buat surat ''BANTAHAN'' terhadap citer Nora Elena.Katanya, mana ada suami macam Seth Tan sekarang..Memangla, da nama pon drama..memangla x betol ...dah tue nak kata Lelaki Pakistan romantik r ne..Asal kau x bantah citer HARRY POTTER bole terbang sana sini..lagila x logik..

Aku rasa perempuan ne kurang kasih sayang dari suami die kot...Hehe..Ape2pon,korang yang x layan citer tue dok diam2 macam aku ok.Citer tue best.cume aku jek x layan sgt..T nak akhir2 nanti,baru aku tgk la..HAHA...



p/s ; malam td layan JUVANA..baru gangster..baru abg long.HAHA

No comments: