MEH FOLLOW ME!

Thursday, May 12, 2011

Blog still alive ~LIYANAONLEY.BLOGSPOT.COM~

Ha..cube search !ada x?ada x?xd???!!!! tipu tipooooo ne..ehe..saja jekkk la ..upsss bagi salam dlu..ASSALAMMUALAIKUM....saja jek bagi tagline atas sbb dah lama sgt aku x update blog ne..da bersawang mawang..penuh habuuukkkk..sekrg baru nak cuci td..ehehhehe..korang sihat?mak ayah sihat?akk ?adikkk..ermm..abgggg??ececehhh yang last abg !HAHAHA..gurau jek..Sorry ler sapa yang rerajin blogwalkinggg tue..click jekkk update yang sama kannnn..kann..kannnn...menyampah kan?I pon nyampah !HAHA..lately, aku sendiri x paham banyak giler asggnment.melambak-lambak macam pasar lambak !naseb bek xle makan lappy ,kertas bagai kan..~ehehe..~abes jek aku submit all the assgnment,FINAL EXAM kembaliii lagii..yAAAaaa...Tora datang lagiiiii !!~puh puh..the exam was aweseeeemmmm !kureng asemmm betol la..xle senang lagi ke paper??baru nak up up up pointeerrrr ..harapennnn la cm ne~hehehe..xpela..at least aku da jawab..n doa bio mata pemeriksa nampak jawapan aku biarpon salah !:D

Sekarang ne pon tgh olidayyy moday 4 month!4 bulan beb~sapa nak bagi wey?AHAks !ok..time utk diet (saya gemoksss ) FACT !hehe...naseb bek aku amek short course..APA TU?Ianya adalah ambil satu subjekkkk selama sebulan..ok ?:) X PAHAM?x yh la paham..HEHE ...so .oliday aku kena cut la kan..dalam 2 bulan cm tue.xpela..demi anak bangsaaa..cewahhh ~So,get any idea 4 month's oliday?maybe some of u going out to find part time work rite?what?No ..get married?OH NO!awesOm..~ok u can go to honeymon 3 month more ..keh keh keh... Bagi aku yang x biasa keje2 ne.dok uma jek ler..jadi full housewife beb !penat oke.lari2 naek tangga angkat bakul baju naek ats~sampai situ jek sbb adik aku yang sambung sidai..Hehehe..

OK !aku nak open hot issue ne skit...Meniru !ne bukan meniru gaya bebas berenang mahupon gaya tudung HANA TAJIMA atau pon meniru aksssii terlampau !=P bukan itu tapi MENIRU DALAM FINAL EXAM !hey guys n girls,chills la beb..final exam kot !Pattnya universiti ne kena tetapkan hukuman sekeras2nya ..cm GANTUNG SAMPAI MATI !eh  kejam bebeno..yang aku x paham...n x nak paham..yang dapat dekan list atau yang pintar otaknya cm BB tueeellerrr meniru..ko pakai jaket n selit nota !?dem!asal buta sgt pengawas yang jaga ,tido ke?itu satu hal..berbincang depan belakang sebelahhhh..ko ingt orang x nampk ke?Yes,urusan ko and REMEMBER,dengan ALLAH sekali ...x kan ko nak tiru cm dalam test biasa beb !ko dak dekan,tiap2 sem ko in list...ler ..x guna r ko dapat gempak 4.oo tapi the way ko dapat dari TIRU !you're LOOSER !!Do you think your frenz is too much LIKE ?yaaa..diaorng turutkan jek..katanya jaga hatiiii padahal balik umah mulut dok bebel..penat2 uSaha.senang nak plagiat or meniru...Sorry to say la beb...u lose my respect even ur pointer look good than me.at least..aku x meniru !usaha sendiri..*ok berendam dalam ais* COOL ~

Amacam?banyak lagi citer hot nak luah dalam blog aku..Aku bukan x singgah..aku singgah n buka blog ne..tapi bila nak tulis..i need long time to update !bukan seminit dua minit. huhuhu..btw,Tq sapa yang rajinnn blogwalking..........nah ..ne entry baru utk kamu..ok.. :)




OK ...PLEASE SMILE LIKE HIM !HIM !HIM!HIM!HE"S MINE ! :)

TQ !

No comments: