MEH FOLLOW ME!

Wednesday, December 1, 2010

Si Little Qisya..




Salam...alahai napa lak tbe2 si kecil ne?hehe..anak aku ke?haip!*single* tau...baru 22th..mudo lagi.ahaks...xdla..saja nak citer pasaiiii anak sedara aku ne ha...si bam bam..geram aku jek tgk die neh..ngap!ngap!dulu tecik jek aku tgk die neh..skrg..da tumbuh muscle..hoi..kalah malek the norr..ehehe....Qisya Humaira nama diberi ...ceh :P nama nak glemers jek lil baby ne..cube letak nama cm aku *SITI* sopan je kan...:P ..bukan apa...geram deyh tgk die ne...dulu masa kecik2..nak pandang takot apatah lagi nak pegang..tecik sgt..2.3 kg..tgkla mak die..comel gak :P skrg dah nak masuk 4 bulan..makin bijakkkkk..bukan apa..bijak nanges..hehe..da pandai ajak orang maen senyum2..kalau bangun celik2 mata xd orang depan mata...ha ambekkkk ko..menyanyi die satu umah..haha....aku paling suka gomoi gomoi die..huh..tuela sapa suh bam bam sgt.....makcik hang ne dhla *penyayang* =)kan yunyunk??:P..so sapa ada anak kecik tue..jagalah2 ea...i cubit cubit die..ngap!:D



hohohohoho...tgk tgk bijak yer si Qisya ...
pektis nak nyanyiii
kemam mulut ..mmmmmmmmmmmmmmm
hehehehehhee
*makcik kau penin*
:P

ne de latest pic si kecikkk
4 monthhhhh.........!!
da pandai senyummm...ea..
dan kuat menangis..
*senyum tanda nak nanges*
so passssla kat mak die..ahahhahaahhaha...

actually banyak r  pic nak upload dak bam bam ne...x larat...:P keh keh keh...tgk sendiri ea kat facebook..mak die punya album jek..ada 100 lbih pic si comel..cm artis :P btw..bila mak yer nak bagi adikkkk....??ihik ihik ihik...












No comments: